آیین معارفه مدیران امور اداری و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۰ کد : ۱۹۳۴۴ خبر روز
تعداد بازدید:۶۱۳۶
آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید تحصیلات تکمیلی و امور ادارای دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد. 
آیین معارفه مدیران امور اداری و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید تحصیلات تکمیلی و امور اداری دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین صادق اکبری اقدم، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونان دانشگاه، روسای دانشکده ها و جمعی از کارکنان دانشگاه در سالن اجتماعات حوزه ریاست برگزار شد.
در این آیین از تلاش ها و خدمات دکتر سعید غیاثی، مدیر پیشین تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی قدردانی و دکتر سید روح الله زرگرباشی به عنوان مدیر جدید تحصیلات تکمیلی معرفی شد. همچنین از خدمات دکتر زرگرباشی، مدیر پیشین امور اداری دانشگاه، قدردانی و مهدی میرزایی تبار به عنوان مدیر جدید امور اداری معرفی شد.
در ابتدای این آیین دکتر معتمدی با قدردانی از زحمات مدیران پیشین و تشکر از قبول مسئولیت مدیران جدید، گفت: انقلاب ما در شرایط حساسی قرار دارد چرا که دنیا در گذر زمان متوجه شده است که جنس این انقلاب با دیگر انقلاب ها متفاوت است. به همین دلیل استکبار همیشه به دنبال بر هم زدن انقلاب و آرامش مردم بوده است.
وی تاکید کرد همه ما در هر مسئولیتی که هستیم وظیفه داریم با دانشجویان صحبت و فضای آرام دانشگاه را حفظ کنیم. دانشگاه محل بیان افکار و اندیشه های مختلف و برآیند اختلاف نظرها است. امیدوارم همه کمک کنیم تا دانشگاه ضمن حفظ امنیت و آرامش خود، فضایی برای رشد علمی و اخلاقی باشد.
در ادامه آیین دکتر غیاثی با قدردانی از همکاری بخش های مختلف دانشگاه و همه کسانی که برای ارتقا بخش تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علامه طباطبائی تلاش کردند، گفت: اصلاح فرآیندها و کارها و تغییر سیستم آموزشی دانشگاه، فعالیت های مهمی بود که با اهتمام و همت همه همکاران انجام شد.
وی با اشاره به اینکه با شیوع کرونا، در کوتاه ترین زمان، سیستم مجازی دانشگاه راه اندازی شد، افزود: امروز شاهد استقرار سیستم آموزش مجازی بی نقصی در دانشگاه هستیم. همچنین دانشگاه می تواند فرآیندهای اداری و کاری خود را با توجه به جمعیت دانشجویی و ویژگی های مدرنی که بر اساس این سیستم پیدا کرده است، پیاده سازی کند.
دکتر زرگرباشی نیز در بخش دیگری از این آیین با قدردانی از کارکنان دانشگاه و بخش های مختلف، گفت: حوزه امور اداری، حوزه خدمت رسانی است و وظیفه ارتقای رضایتمندی در بدنه کارمندی و سازمان های تابعه، بخش های مختلف و اعضای هیئت علمی را داشته و دارد.
وی بیان کرد: همه کارهایی که انجام شده و توفیقاتی که حاصل شده به واسطه حضور همکاران خوبی است که در امور اداری حضور دارند. همه کارهای من بر حسب وظیفه بوده است چرا که من دانشجوی این دانشگاه بودم و احساس تعلق خاطر به دانشگاه علامه طباطبائی دارم و امیدوارم بتوانم دین خود را به این دانشگاه ادا کنم.
میرزایی تبار نیز در ادامه آیین با بیان اینکه همه قسمت های دانشگاه با مجموعه امور ادارای در ارتباط هستند و توقعات و انتظارات از این مجموعه بسیار بالا است، افزود: مجموعه مدیریت امور ادارای بازوی اصلی معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه است. باید بتوانیم با برنامه ریزی حاصل از مشورت، پویایی، خلاقیت و بهره وری در این مجموعه را افزایش دهیم.
وی گفت: باید تلاش کنیم روح امید وانگیزه در بدنه کارمندی دانشگاه دمیده شود و هیچ عاملی این روح امید و انگیزه را از کارکنان، دانشجویان و استادان ما نگیرد.
در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات دکتر غیاثی و دکتر زرگرباشی قدردانی و حکم میزایی تبار و دکتر زرگرباشی به آنها ابلاغ شد.

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی دکتر دکتر زرگرباشی امور امور اداری آیین قدردانی اداری


نظر شما :